محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

محمد امین

بازی جدید پسرک

1391/10/11 0:05
نویسنده : مامان خانوم
322 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم تلفن زده و حال محمد امین رو میپرسه  میگم: حال اون که معلومه خوبه،باید حال منو بپرسی با این بازی جدیدش میگه: بازی جدیدش؟

میگم: بله، بازی با انگشتان دست، از صبح تاحالا کارم شده همین،ده تا انگشتشو باز میکنه و میاد پیش من و میفهمونه که منم همین کارو بکنم، بعد ما دوتا میمیونیم با بیست تا انگشت که توی هم گره خورده!

غش غش میخنده و میگه: الهی قربونش بشم، دیروز برای اینکه بخوابونمش انگشتاشوبه همین

شکلی که گفتی گرفتم تا خوابید، حالا اون فکرمیکنه که این یه بازیه!

حالا شما بگین من چیکار کنم؟!!!

پی نوشت: تمام روز باهاش همراهی کردم اما شب کلافه شدم،بعد به خودم گفتم فقط همین روزاس، یه کمی بعد که بزرگتر بشه باید کلی منتظر بشی تا یه بار بیاد و دستاتو بگیره،پس چیزی نگو وفقط لذت ببر!

                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

امیر وبانو
8 دی 91 9:07
قربونش برم که عشق خالس قلب خالس همه چیه خالس...



ممنون!
علامه کوچولو
8 دی 91 15:48
الاهی فداش شم
عجب وروجکی شده
واقعا باید قدر این روزهارو دونست


همینطوره،باید قدر این روزهای تکرا نشدنی رو دونست و فقط لذت برد!
مامان محمدمهدی
9 دی 91 8:57
سلام
واقعاً هم همینطوره اینروزها فقط باید از بچه ها و کارها و بازیهاشون لذت ببریم چون دیگه تکرار شدنی نیستن متاسفانه


سلام،بله، این روزها برای هر بچه ای کاملا اختصاصیه وبه نظرم حتی شکل این روزهای بچه های بعدی ممکنه الزاما شبیه این یکی نباشه!!!
مهدیا
9 دی 91 9:11
می بینم که زود به این نتایج رسیدی . این نتایج معمولا مال بچه دوم دارهاست.


به هرحال این نتایج حاصل استفاده از تجربیات بچه دوم دارها در فضای وبه!
ني ني آينده
20 دی 91 9:41
سلام محمد امين جان
آخخخخخخخخخييييييييشششششششش چه ابتكاري ما نسل جديد داريم يه بازي جديد به بازي ها افزودي
به به نابغه!
بذار منم بدنيا بيام حتما ميام كلي بازي جديد درست مي كنم!

در پناه خداي خيلي خيلي خيلي مهربونم سپردمتون محمد امين جان.

آره واقعا!

علامه کوچولو
21 دی 91 17:34
الااااااااااااااااااهی
این عکس تو ویترینش خیلی خیلی خوردنیه


آخ اگه بدونی اون روز توی آتلیه چه بلاهایی سر ما و خانوم عکاس در آورد دیگه این حرفو نمیزنی!!!
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
22 دی 91 3:03
فسقلی فدای اون دستای نباتی کوشولوت


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد