محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

محمد امین

هدیه نی نی وبلاگ به من

1391/10/22 10:11
نویسنده : مامان خانوم
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم و همه خاله هایی که بهم سر میزننقلب

اومدم بگم که " نی نی وبلاگ " بابت ابتکار و ایده زیبا و جالب در معرفی وبلاگم بهم هدیه داده

و اون هم اینه که عکس منو چند روز در ویترین نی نی وبلاگ گذاشته

از همه شما دعوت میکنم به صفحه اصلی" سایت نی نی وبلاگ " برین و عکسمو ببینین ماچ

راستی نظراتونو فراموش نکنین منتظرچون از همین الان میخوام فیگورهای عکس انداختن رو

تمرین کنم تاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااروز عروسیماوهاوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

امیر وبانو
22 دی 91 11:56
آخ خاله قربونت با اون ژستای خوشگلت
دوماد خوشششششششششششششگل خودم....


ممنون خاله اینا!قابل شما رو نداره!
ضمنا من قصد ازدواج ندارم ها!!!
عمو امیر
22 دی 91 23:10
نکنه پسرمون قصد ادامه تحصیل داره

من برای عروسیت برنامه دارم عمو جون


ای یه چیزی تو همین مایه ها!
عمو جون نکنه منظورتون از برنامه، همون 12 دور دور میدون ولیعصره!!!
مامان محمدمهدی
24 دی 91 7:04
سلام
فیگورش حرف نداشت انشاءالله دانشگاه رفتنش بعد دامادیش


سلام
ممنون،انشاالله دانشگاه رفتن و عروسی محمد مهدی!!!ما عجب مامانای هولی هستیم ها!


مهدیا
24 دی 91 11:39
دیده شد
پسندیده شد.


ممنونم!
مامان آوينا
24 دی 91 16:07
گل پسرمون خيلي ناز شده


ممنون
ني ني آينده
25 دی 91 10:05
سلام محمد امين جان
پسر خيلي دوست داشتني هستي من عاشق فيگوراتم.
ان شاء الله فيگوراي عكس فارغ التحصيلي و جشن سركار رفتن و عروسيت رو ببينيم "الهي آمين"



ممنون دوست نادیده ام!
من هم این آرزوها رو برای شما دارم متقابلا
علامه كوچولو
25 دی 91 10:33
سلام ما هم كه قبلا نظر داده بوديم
اما اومدم بگم موهاش خيلي قشنگه انشاءالله بره حج تمتع كچل شه ازش عكس بگيرين اون وقت فيگورش ديدنيه


انشاالله
اتفاقاکلاه حاجی ها خیلی بهش میاد،باید یه عکس ازش بذارم با کلاه سفید حج بابام
مامان راضیه
25 دی 91 20:01
سلام محمد امین جان
پسر به این شیرینی مثل قند و نبات ایشالا دوماد شد باید ماروهم دعوت کنه ها


ممنون مامان محمد کیان خوشگل
انشالله دودمادی پسرتون!
سمانه مامان پارسا جون
28 دی 91 0:06
تبریک میگم خوشگلم


ممنونم خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد