محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

محمد امین

تلاشهای من

1391/10/28 14:04
نویسنده : مامان خانوم
827 بازدید
اشتراک گذاری

عمو جون ، کمکم میکنی بیام اینجا  ! همین جایی که دستم هست 

اگه کمکم نکنی خودم میام  !  ببین چه جوری میام خجالت

اوه اوه ! یه مقداری سخته ها . . .  اما من میام

یا علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی                من اومدم بالا

فکر میکنین نمیتونم . . .

از روی خندهام باید بفهمید که من سری نترس دارم

 

اگه میخوای عکس بگیری زود باش دیگه

 

 

 

 

.

.

.

من اومدم روی میز

 

 

هورا  تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق هورا تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله
28 دی 91 1:47
عاشق همه بازیگوشیهاتم من خاله جون
دورت بگردم



خواهش میکنم!بازیگوشی از خودتونه!(منظورم آزادی عملیه که همه به من میدن ها)!
مامان خانوم
28 دی 91 12:51
عمو جون ممنون که این عکسا رو گذاشتین
چه خوب میشد اگه از پایین اومدنم به روش خاص خودم هم عکس میذاشتین ملت ببین من چقدر سر نترسی دارم!!!


!!!!!
مامان راضیه
28 دی 91 15:11
علی یارت گل پسر
آفرین همیشه همین جوری تلاش کن
دیدی تونستی


آره دیگه،دیدم همه میگن:خواستن توانسته،گفتم منم امتحان کنم!
مامان محمدمهدی
30 دی 91 10:21
آهان!الان بهش بخندید بعداً که از همه چی یکسره بالا رفت و نشست روش دعواش کنید
شوخی کردم یکی از بامزه ترین شیطونیهای بچه ها (از نوع پسرش)همین کاریه که گل پسر کرده
شکار لحظه هاتون حرف نداره!


ممنون
شکار لحظه ها و اساسا این پست کار عمو امیره،در مورد این نوع شیطنت هم باید بگم در ورژن های مختلف و روی کلیه اسباب منزل در حال امتحانه!!
مرجان
30 دی 91 10:21
اوه اوه اوه فتح الفتوحاتت مبارک گل پسر!



ممنون
علامه كوچولو
30 دی 91 10:59
سلاااااااااااااااااااام
از قديم ميگن:
حلال زاده به مامانش ميره
مامانو ببين پسرو ببر
قربونش برم
حتما به خودت رفته


ااااااااااا!توی مشهد اینجوریه؟اینجا میگن مادرو ببین دخترو ببر
ضمنا بچه حلال زاده به داییش میره!اینم به داییش رفته اسااااااااااااااااااسی!!!
مهدیا
1 بهمن 91 10:30
ما که هر چی نگاه می کنیم توی این پسر، فقط مامان رو می بینیم!!!!!!!!!پس باباش کجاس؟!!!!





اختیار دارین جانم!شما باباشو ندیدی و از سوابقش خبر نداری وگرنه این حرفو نمیزدی دخترم!!!
مامان محمد فرزام
2 بهمن 91 11:47




ممنونم!
علامه كوچولو
2 بهمن 91 12:57
اتفقا تو مشهد ازين ضرب المثلها خبري نيست اون تحريفات هم كار خودمون بود
سمیرا
6 بهمن 91 16:03
سلام نبات جون
من چند ماهه پیش یواشکی از وبلاگ خاله بانو یه سر اومدم بهت زدم ولی راستش نظر نذاشتم یعنی بیشتر خجالت کشیدم گفتم شاید دوست نداشته باشی یه غریبه بیاد ...
محمدامین جون وبلاگت خیلی قشنگ شده ها... ماشالا چقدرم شیطون هستی... بمیرم واسه مامان...خیلی هم خوشگلی عزیزدلم...
ماهم یه بچه داریم یک سال از شما بزرگتره...دخترداییمه...اسمش یگانه است...انقدر بامزه است... البته شما جای خود داریا...خونه ما امسال شده مهدکوذک و یگانه با خواهرش فاطمه میان خونه ما...فاطمه 6سالشه...
آقا محمدامین من به عنوان دوستیمون یه هدیه کوچولو میخوام واست بفرستم اما نمیدونم به ایمیل کی بفرستم؟؟؟ آدرس خاله بانو رو بده به خودش بدم...

خواهش میکنم دوست جدیدم!
میگم حالا که خونه شما ششده مهد کودک منم بیام اونجا،آخه من خیلی دوست دارم با بچه ها بازی کنم!
اینم ایمیل مامانم:
akramorouji@gmail.com

مامان طه
7 بهمن 91 13:44
بروزمممممممممم خانومی


چشم!
گوگولی
7 بهمن 91 15:47
مامانای نازنین اگر دوس دارین قالب وبلاگتون اختصاصی باشه یه سر بیایین وبلاگ قالب های گوگولوی
با عکس نی نی هاتون قالب درست می کنم


حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد