محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

محمد امین

آخرین جمعه سال

1392/1/23 16:46
نویسنده : مامان خانوم
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

روز جمعه ساعت هشت شب داشتم خونه خودمون بازی میکردم که دیدم خاله جونم اومده دنبالم تا منو ببره بیرون و منم که در اینجور موقع ها روی هیچکسی رو زمین نمیذارم  خوشمزه ( باور کنین روی هیچکسی رو ...شوخی ندارما میتونین امتحان کنین ) با خاله جون و عمو امیر ، خوش و خرم رفتیم بیرون  عینک .

اول رفتیم بازار تجریش ،توی بازار هر نی نی که میدیدم باهاش حرف میزدم اما عمو امیر و خاله جون

نمیذاشتن باهاشون بازی کنم چون وقتمون خیلی کم بود اونجا من یه لباس خوشگل واسه خودم خریدم  خنده

بعدش از اونجا رفتیم امامزاده صالح زیارت ،

برای همه نی نی ها ومامانی و مامان و بابام دعا کردم

جای همتون خیلی خالی بود

هم خلوت بود و هم اینکه من خودم اولین بار بود که اونجا میرفتم .

راستی اونجا زیارت قبر شهدای گمنام و شهیدرضایی نژاد و شهید شهریاری هم رفتیم

 

 


 

خاله نوشت : از حرم زود زدم بیرون تا مبادا پسر ، عموشو اذیت کنه اما دیدم توی قسمت مردونه واسه عکس گرفتن از عمو اصرار و از پسر خوشگله انکار .... یه دوربین کم داشتم خودش میشد یه پست جدید

امین نوشت : مامان جون اصن میتونستی حدس بزنی این جمعه ما میخواستیم با عمو امیر کجا بریم حالا هفته های بعد هم دوبار سورپرازتون میکنم

مامان نوشت: این هفته شدیدا درگیر خونه تکونی بودم ولی قول میدم از هفته های دیگه بیافتم دنبالشون تا ببینم این سه نفر هر جمعه از 8 شب تا دیروقت کجا میرن!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمدمهدی
26 اسفند 91 7:39
سلام
زیارت گل پسر قبول باشه.
خدا براش نگه داره خاله جونی و عمو امیرشو


الهی آمین
مرجان
26 اسفند 91 9:08
آخر سر هم خاله و عموی مهربون ساعت 11 شب ، من رو در حالیکه خواب خواب بودم تحویل مامان و بابام دادن .
جدا غبطه خوردم به حال این مادر و پسر.


خدا کنه چشم نخورم
ولی عجب چسبیدها!!!


مرجان
26 اسفند 91 15:28
به کی چسبید؟
مادر یا پسر؟
لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.... (فوت).....


به هر دو عزیزم؛البته بهتره بگم به هر سه!چون در نبود پسر،پدر هو با خیال راحت نشست سر کارهش بدون شنیدن غر زدنهای مادر!!!
علامه كوچولو
27 اسفند 91 8:55
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نيكو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقي، تخت عالي، بخت رام
سال نو مبارك


بر شما هم مبارک ام علامه!!!
ali
5 آبان 93 18:21
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد