محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

محمد امین

دومین سفر نوروزی

1392/1/18 9:54
نویسنده : مامان خانوم
562 بازدید
اشتراک گذاری

 

هوالحق

  • سگه از خواب بیدار شده چشماشو چندبار به هم میزنه که لابد بهتر ببینه دنیا رو،بچه ما فکر کرده سگه بهش چشمک میزنه و شروع کرده به چشمک زدن به سگه! تا فرداش هر وقت میپرسیدم که : محمد امین، سگه چیکار میکرد؟ شروع میکرد به چشمک زدن!!!
  • من و خاله جونش توی کوچه با دیدن دو تا سگ بزرگ و البته خوشگل با جیغ و فریادی مثال زدنی پا گذاشتیم به فرار، اونوقت این بچه  نمیدونم چه فکری با خودش کرده که دوان دوان میره طرف هاپو تا بگیردش و هر بار که سگه "هاپ هاپ" میکنه این فسقلی از خنده روده بر میشه!
  • رفتیم گشت و گذار در اطراف ده، این بچه فکر کرده توی ساحل نشسنه، هی با بشقاب میوه ما خاک میریزه روی پاهاش تا لابد برنزه بشه!!!

این هم چند تا عکس از دومین سفر کوتاه نوروزی فسقلی ما به روستای آباء و اجدادی مادریش، البته در ادامه مطلب!!!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ني ني آينده
19 فروردین 92 11:17
سلام محمدامين جون
سال قشنگي داشته باشي گلم
ان شاء الله دائم به گردش و خوشي
دوستدارت :ني ني آينده
مامان ني ني آينده: سلام اكرم خانم مامان محمد امين ممنونم كه برام مطلب گذاشتيد ان شاء الله به دعاي شما تموم مامانا و باباهاي چشم براه صاحب فرزندان صالح و سالم بشن"الهي آمين"
خدا فرزند گلتون رو براتون از تموم بلايا حفظ كند و مومن و صالح و سالم بماند"الهي آمين"



سلام مامان عزیز نی نی آینده
ممنون از قدم رنجه تون
انشالله که شما هم سال خوبی پیش رو داشته باشین و به آرزوهاتون برسین

مامان محمدمهدی
19 فروردین 92 22:10
سلام
همیشه به سفر باشید و شاد الهی
معلومه حسابی خوش گذشته به گل پسرمون،شکر خدا
سگه خطر نداشت؟من بودم سکته هه رو زده بودم بخاطر نی نی!!!


سلام
ممنون
بعععععععععععله، به همه مون خیلی خوش گذشت علی الخصوص به استاد محمد امین!!!
ضمنا من در هردو وضعیت شرح داده شده ناظر بودم و خدا رو شکر بچه با عمو امیرش(حفظه الله!!) در صحنه حضور فعال داشت!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد