محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

محمد امین

بععععععععله!همچین پسری دارم من!

1392/1/27 11:40
نویسنده : مامان خانوم
400 بازدید
اشتراک گذاری

هوالحق

دیروز یه سر رفتیم خونه صاحبخونه، ایشون با محبت تمام، شکلات تعارف کرد به این قند عسل ما. اما پسرک من با احترام، ظرف شکلات رو پس زد.خانوم صاحبخونه به من گفت که یه شکلات برای این قندک بردام،منم برداشتم.اما میدونید این پسر چه کار کرد؟

.

.

.

یه نگاهی به من انداخت،شکلات رو از من گرفت و با احترام گذاشت در ظرف شکلات!تعجبطوریکه انگار من دله بازی درآوردم و اون باید منو ادب کنه! انگار نه انگار که من مادرشم و این فسقلی بچه من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پارسا
27 فروردین 92 12:16
وقتي اون لحظه رو تجسم ميكنم كلي خندم ميگيره گل پسر رو ببوس


واقعا هم خنده دار بود!
مامان محمدمهدی
27 فروردین 92 12:29
عجبااااااااا!!!!!!!!!!
نفهمیدی منظورش چی بود و چی تو سرش بود از شکلات نخوردن و برگردوندن شکلات به ظرف؟!!!!


نه والا،همچین نگاه عاقل اندر سفیهی به من کرد که از خجالت نمیتونستم توی چشماش نیگا کنم!
خاله جون
29 فروردین 92 7:02
عاشق این اداهاتم خاله



ممنون خاله جون!
علامه كوچولو
29 فروردین 92 10:02
هههههههههههههههههههه
بي ادب
مگه پسرت اجازه داده كه شكلات بر ميداريدفعه اخرت باشه وگرنه ديگه هيچ جا نميبرتت
واااااااااااي يه ان با محمدباقر مقايسه كردم مردم از خنده:ديروز يه ابنبات از قندون برداشت بهش چيزي نگفتم خواست دومي رو برداره با گوشه چشم نگاهي كردم منصرف شد دلم خوش كه بچم حرف گوش كنه بعد چند دقيقه ميبينم پشت مبل نشسته يه حال حسابي از قندون گرقته كه نگوووووووووووو

بسی مشعوف شدیم از تذکرتون و البته خاطره××
مرجان
31 فروردین 92 10:20
منظورش این بوده که مادر جان من به خاطر اضافه وزنم شکلات نمیخورم،
شما هم کمی مراعات کن دیگه!


اتفاقا در این مورد من مراعات میکنم ولی ایشون نه!علت این کارش قطعا این موضوع نبوده،لطفا گزینه بعدی!!!
مرجان
8 اردیبهشت 92 10:32
گزینه بعدی میتونه اعتراض به این باشه که شما چرا اصلا اومدین خونه صاحبخونه ..... ما که شوفاژها رو خاموش کرده و منو سرما داده؟ هان؟


دقیقا همینطوره!اتفاقا این بنده خدا هر وقت میاد دم خونه ما،محمد امین در رو روش میبنده!!!احتمالا دلیلش همینیه که شما گفتی!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد