محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

محمد امین

رونمایی نزدیک است!

1391/7/30 13:44
نویسنده : مامان خانوم
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبمماچ

دیگه یواش یواش داره معلوم میشه که من چه روزی از وبلاگم بطور رسمی رونمایی کنم وبعدش به همه خبر بدم که من هم وبلاگ دارم هوراچون روز یکشنبه بابام امتحان بورد داره و الان هم توی خونه فقط و فقط داره درس میخونهیولیول و من و مامانم بیشتر با هم دیگه میریم خونه فامیلاخنده

همین پنجشنبه بابابزرگم (بابای بابام) اومد دنبالمون و رفتیم خونه مامان بزرگم اینا خوشمزهچون اونا مهمون داشتن خیلی بهمون خوش گذشت و دیروز هم که عمه مامانم اینا اومده بودن خونه خاله جون زنگ زدن من و مامانم هم رفتیم خونه خاله جون و دیدیم که بابابزرگ و مامان بزرگ و اون یکی خاله ام (خاله لیلا) هم اونجان البته عمه مامانم همراه پسرش و دخترش و دومادشون اومده بودن برای تبریک خرید خونه خاله جون

 اونجا همه باهام بازی کردن و اخر شب هم من رفتم خونه مامان بزرگم خوابیدم چون مامانم صبح میخواسته بره سرکار

خداییش می بینین من همش خونه مامان بزرگم هستم و بعدها مامانم میخواد بگه که من توی بزرگ کردنت چقدر زحمت کشیدمخنده خنده

حالا بنظر شما من برای افتتاح وبلاگم چیکار کنم متفکرکه همه رو غافلگیر کنم

کمکم کنییییییییییییییییین چون احتمال داره فردا شب باشه آخه فردا شب تولد مامانم هم هستش میخوام هردو مراسم یه روز باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد