محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

محمد امین

رونمایی از وبلاگ محمد امین ( نبات خاله )

1391/7/30 13:42
نویسنده : مامان خانوم
688 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستای خوبم

قبلا بهتون گفته بودم که دیشب خاله جونم همه رو دعوت کرده بود تا وبلاگمو افتتاح کنیم

دیشب همه اومده بودن و فکر همه چی رو میکردن الا وبلاگ من

خلاصه جونم براتون بگه که : خاله جون بعد از شام همه رو فرستاد توی یکی از اتاقها و بعد از اینکه

کیکی که بابت رونمایی وبلاگ من و تولد مامان جونم گرفته بود و همچنین وبلاگ رو اماده کرد به همه

گفت حالا میتونین بیاین

از اینجا به بعد دیگه خودتون با عکساش ببینید

 

خودم در حالا برداشتن و یا رونمایی از وبلاگم هستمتشویقتشویق

 

خداییش منو دارین اوه در حال اولین بازدید رسمی از وبلاگم هستم یول

 

 این همون کیک معروف هستش قلب البته جاتون خیلی خالی بود

 من دیگه میام کنار تا همه بیان بخونن تو وبلاگم چه دوستای خوبی دارم

خداییش میبینین موقع کیک خوردن منو فرستادن توی اتاق بازی کنمخیال باطلخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مرجان
17 مهر 91 10:34
به به چه چیزی چه کادوی تمیزی!
فدای تو با اون چشمهای شیطون بلا.
یه کاردستی درست کردیم منتظریم بیای تقدیمت کنیم.


سلام خاله مرجان جونم!
باید قیافه مامانمو میدیدین موقع رونمایی!
فکر کنم تا صبح از ذوقش نخوابیده باشه
چشم، به زودی میایم خونه شما برای گرفتن کادو!!!
مرجان
17 مهر 91 10:36
محمد امین جان فکر نمیکنی جای آدرس وبلاگ علی تو لینک دوستانت خالیه؟؟؟؟!!!!


خاله جون، به مامانم گفتم اونم علی رو لینک کرد. لطفا شما هم منو لینک کن دیگه!!
تكتم
18 مهر 91 10:52
محمدامين جان
خدا خاله ات رو حفظ كنه

گفتم مامانت از اين كارا بلد نيست


واقعا!


سارا
18 مهر 91 11:17
سلام
به به. وبلاک آقا محمد امین ناز مبارک باشه. مخصوصا به مامان مهربونش.
ایشالا همیشه میایم سر می زنیم از شیرین کاری های قند عسلتون می خونیم.


سلام
ممنون
مامانم از خوانندگان ثابت وبلاگ شماس. اینو از حرفهایی که با بابام در مورد من میزنن فهمیدم!گاهی توی صحبتهاش استناد میکنه به پستهای شما!
مهديا
23 مهر 91 9:17
اول اينكه چه جالب كه سارا عرفاني دوست مشترك مجازي ماست.(به رنگ پدر)


سلام،بله،البته من خانم عرفانی عزیز رو فقط در فضای وب میشناسم و توفیق آشنایی از نزدیک رو نداشتم
مهديا
23 مهر 91 9:19
دوم اينكه اشتباه ما رو تكرار كردي و برگشتي سر كار؟
كار جديد يا كار قبلي؟


در مورد اینکه اشتباهه یا درست باید مفصل حرف بزنیم!عجالتا که ناراضی نیستم تابعد چه شود!
همون کار قبلیمه
نی نی آینده
28 مهر 91 14:34
سلام به روی ماهت محمد امین جان
اولا تولد مامان و رونمایی وبلاگ تون مبارک هاااااااا
دوما منم هنوز به دنیای قشنگتون پا نذاشتم و تو نوبتم تا خدای مهربونم منو به مامان و بابام هدیه بده (میشه یه خواهش کنم برام دعا کنین)
سوما از کار جالب خاله گرامی تون و همچنین شوهر خاله خوب تون(آقا امیر) منم ممنونم چون باعث شد ما هم لذتشو از طریق وبلاگتون ببریم اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک داشته باشیم تا انشاءالله منم بدنیا اومدم بزرگ شدم و درس خوندم خودمون اینا رو بخونیم و ادامه اش بدیم انشاءالله.پس منتظر حضور گرم در وبلاگمون هستم
دوستدار شما:" نی نی آینده "
همگی تون به خدای خیلی خیلی مهربونم سپردم.


سلام به وبلاگتون سر زدم
انشالله کوچولوتون سالم به دنیا بیاد و سالم و دیندار زندگی کنه و عاقبت به خیر بشه
سارا
30 مهر 91 9:36
سلام اکرم جان
واقعا مامانت وبلاگ مطهره رو میخونه؟ چه بامزه.
چی ته دلت هست که دلت می خواد مامانت بشنوه. بگو ما توی وبلاگمون بگیم.

راستی چرا آپدیت نمی کنی پس؟ مطلب بنویس دیگه.


سلام عزیزم
اشتباه شده ظاهرا!
من از زبون محمد امین برات نوشتم مادر!!!البته واقعا استناد میکنم به پستهای شما،این واقعیه!


راستی ظاهرا توی آدرسی که تو وبلاگ شما گذاشتم اشتباه شده و لینک میده به مطالب قدیمی تر!وگرنه چندتا مطلب گذاشتم
سمیرا
6 بهمن 91 16:07
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک باشه نبات جون... ایشالا بزرگ شدی خودم وبلاگتو به سایت تبدیل میکنم ... ایشالا مدرسه رفتنت..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد