محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره

محمد امین

سفر شمال

1392/2/28 9:12
نویسنده : مامان خانوم
697 بازدید
اشتراک گذاری


سلام دوستای خوبم

هفته قبل من با مامان و بابام  ، خاله جون و عمو امیر ، مامانی و بابایی و خاله لیلا

رفتیم ساری

یه همچین جایی که شما عکسشو اون بالا میبینین البته اینجا یکی از روستاهای ساریه

جاتون خیلی خالی بود البته دریا هم رفتیم

شما میتونین بقیه عکسامو توی ادامه ببینین

اینجا توی یه زمین کشاورزیه که اون طرف همه مشغول چیدن سبزی هستن و منم مشغول بازی کردن که عمو امیر ازم عکس میگیره

 

همش هم اینقده شیطون نیستما ببینین آروم وایستادم

گفتم بهتون که دریا هم رفتیم اونجا عمو امیر اسم منو کنار ساحل نوشت و خاله جونی ها و مامانم اینا با صدفهای کنار ساحل اسمم رو قاب گرفتن

بنظر شما من این همه آب و به زبون خودم بــع ببینم و آروم میشینم اگه اینجوری فکر میکنین باید بهتون بگم سخت اشتباه میکنین

و اینم خاله لیلاست که همه جا فقط دنبال من میدویید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

علامه کوچولو
26 اردیبهشت 92 19:15
از رسول اکرم(ص) روایت شده که فرمودند:

” از نخستین شب جمعه ی ماه رجب غفلت نکنید

چه آن شب را ملائکه “شب رغائب” نامند

و آنچنان است که چون ثلث شب بگذرد

در آسمانها و زمین ملکی باقی نمی ماند مگر اینکه

درکعبه و حول آن جمع می شوند

و خداوند به آنها خطاب فرموده ، گوید:

ای ملائکه ی من ! هرچه میخواهید از من بخواهید …

آنها گویند : پروردگارا !، حاجت ما این است

که روزه داران ماه رجب را بیامرزی .

خدای تبارک و تعالی فرماید : چنین کردم

و مناسبتر آن است که هرکس این خبر را بشنود

در این شب بر ملائکه درود بسیار بفرستد

اَللُمّ عَجِّلِ لِوَلیِکَ اُلفَرَج . ما رو هم از دعای خیر خودتون محروم نفرماییدالتماس دعا


محتاجیم به دعا و متشکریم بابت این روایت که متبرک کرد وبلاگ ما رو
خاله لیلا
27 اردیبهشت 92 1:30
خاله فدات شه
مامان محمدمهدی
28 اردیبهشت 92 8:39
سلام
همیشه به سفر باشی آقا کوچولوی خوب و دوست داشتنی


سلام
ممنون، من هم سفر رو خیلی دوست دارم به خصوص بخش ماشین سواریشو!!!
عمو امیر
28 اردیبهشت 92 12:22
کلا مازندرانی ها عادت دارن وقتی قدم میزنن دوتا دستاشونو بزنن پشت کمر و راه برن
نمیدونم آب و هوا اینقدر تاثیر داشته که وقتی این گل پسر کنار ساحل قدم میزد و میرفته به خانواده هایی که اونجا زیرانداز پهن کرده بودن سر میزده با این ژست میرفته

حیف که نتونستم ازش عکس بندازم

البته آب و هوا بی تاثیر نیست اما در مورد ایشون بیشتر کمال همنشین اثر گذاشته و دیدن این نوع ژست در آدمهای اطرافش در اون سفر!
بله، واقعا حبف شد که نتونستیم (یعنی نتونستین!)ازش عکس بندازین!

مهديا
1 خرداد 92 8:03
به به !
هميشه به سفر.
مامانت كه ددري بود، فكر كنم تو هم به اون رفته باشي.


سلام
ممنون مهدیه جون،درسته ما ددری بودیم اما این بچه بدجوری رو دست ما بلند شده خواهر!!
علامه کوچولو
2 خرداد 92 19:00
از پيامبراكرم (ص) نقل شده است كه فرمودند: «اگر قرار بود براي غير خدا سجده كرد فرمان مي دادم زنان بر شوهرانشان سجده كنند»
روز همسر گرامیتون وعیدتون مبارک


ممنون،بر شما هم مبارک
مرجان
4 خرداد 92 11:43
به به
پس این بود سفر شمالی که وصفش رو شنیدم!
خوش باشی گلپسر


سلام
ممنون
حانیه
4 تیر 92 14:57
کار صدفتون خیلی زیبا بود. معلومه خوش خطینا


نه والا، این خط عمو امیره که احتمالا معرف حضورتون هستن.ایشون استاد خطاطی هستن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد