محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

محمد امین

یه مسابقه

1391/8/13 23:02
نویسنده : مامان خانوم
582 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستای خوبم قلب

توی روز عید غدیر دیدم همه دارن در مورد عیدی دادن حرف میزنن و من هاجو واج کلافههمه رو نگاه میکردم که یهو یه چیزی به ذهنم رسید سوال سوال و اونم اینه که یه مسابقه چشمک بذارم و دوستام هم شرکت کنن و نظراشونو برام بفرستن و اگه نظراشون درست بود یه جایزه خومشل بهشون بدم  نیشخند و سوال مسابقه اینه :

کی میتونه حدس بزنه چرا قیافه من توی عکس اینجوریه ؟

و یا بنظر شما الان دارم به چی فکر میکنم ؟ متفکر

حالا برای دیدن عکسم باید برین ادامه مطلب رو ببینین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان خانوم
14 آبان 91 12:42
الهی مادر فدات بشه من که میدونم توی چه فکری هستی! حتما داری به این موضوع فکر میکنی که چه جوری باید اون همه خرید مامانی رو تنهایی ببری خونه!!!
مرجان
14 آبان 91 13:41
فکر کنم خوابت میومده! درسته؟
فاطمه
14 آبان 91 23:56
سلام،به نظر من از این دوربین یا مبایلی که داره ازت عکس میگیره تعجب کردی که این اشیا چیه جلوم قد بلند کرده‏!‏‏!‏‏!راستی قدر خاله ی عزیزت رو بدون‏!با آرزوی عاقبت به خیری
مهدیا
15 آبان 91 10:26
حتما وسایل ورزشی اشغال بوده !
خاله پرنیا جون
16 آبان 91 13:46
جوووووووووووووووووووووووونم خوب معلومه دیگه داره خاله جون رو نگاه میکنه , خاله ی دسته گلش رو عزیزم خیلی خوب درست کردی وبلاگش رو. منم ازین کاررا کردم . اما الان دیگه مامانی باخبر شده. خاله ها همه مث همن. عزیزم دوس داشتی به وبلاگ خواهر زادمم ی سر بزن . خوشحال میشم. http://www.parniaeshgham.niniweblog.com/
خاله
17 آبان 91 9:45
خاله قربونت بشه یه وقتی هم به ما بده. دیشب عمو اومد دنبالت بریم بیرون نبودی عزیز دلم . سرت خیلی شلوغ شده؟
نی نی آینده
17 آبان 91 20:59
سلام دوست جون موندی تو کار خلق الله و متفکری کی بزرگ بشی و بتونی یه راه حلی بذاری تا مشکلات رو حل کنی ان شاء الله!!! درست گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!بزن دست قشنگه رو
سارا
18 آبان 91 16:17
حالا قضیه چی بوده؟ که به عیدی دادن عید غدیر هم ربط داره؟ رفتی براش عیدی خریدی؟ بعد خودش خسته شده این شکلی شده؟
علامه کوچولو
19 آبان 91 13:22
خووووووووووو داری فکر کنی بهم چی جایزه بدی
farideh.sarabandi
3 بهمن 91 23:13
salam.maryam gole cheghadar az dedan axay dokhtar nazet khoshhal shodam .feker konam shabih baba joneshe .behet tabrik megam .motmaenam maman nemone haste az taraf man fereshteh kocholo ro beboos
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد