محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

محمد امین

پیامی واسه مامان جون

1391/8/10 17:26
نویسنده : مامان خانوم
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونمقلب

دیروز که خاله جون عکسمو گذاشت توی وبم دیدم شما برام پیام گذاشتین و فکر میکنین که وقتی میرین سرکار من توی خونهشلخته هستم و حواسم به خودم نیست و اونجا گفتین که ایکاش من موهامو شونه میکردم الان اومدم پیام شمارو دیدم و خواستم بگم : شما وقتی میرین سرکار مامانی و خاله جونیا بهم میرسن و من همیشه مرتب و تر و تمیز هستم و شماخیالتون راحت باشه حالا عکسامو ببینین که چقدر مرتبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

علامه کوچولو
10 آبان 91 17:52
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووو اینو ببین اینگار دامادیشِ
نی نی آینده
10 آبان 91 18:51
سلام محمدامین جون
پسر خودمونیم با این نگاه مظلومانه ات من غش رفتم .مثل اینکه وقتی موهات شونه و مرتب می کنه دیگه از اون خنده خوشگلاتو نباید ببینیم ای وای!!!!!!
از شوخی گذشته خدا نگهدار تورو واسه مامانی و بابائیت و خاله بانو و عمو امیرتون."الهی آمین"
در ضمن اعیاد خوشگلو بهت دوست جون تبریک میگما.دنیا بکامت دوست جون و خدا نگهدارت دوست جون.



سلام مامان دوستم!
نه بابا، من میخوام بخندم، این عمو امیرمه که منو صدا میکنه و من حواسم پرت میشه و دیگه نمیخندم، وگرنه من در کل آدم خوشحالی هستم!!!
عید شما و نی نی هم مبارک باشه
راستی هنوز اسم دوستمو انتخاب نکردین؟ داره دیر میشه ها!
مامان خانوم
10 آبان 91 18:56
الهی من فدای اون ژست گرفتنت بشم مادر! حالا من یه چیزی گفتم، شما به دل نگیر مامان جون!
علامه كوچولو
11 آبان 91 10:00
سلام پيشاپيش عيدتون مبارك
روزعيدي بيادتونم به يادم باشيد


عید شما هم مبارک باشه
برای ما هم دعا کنید
مهدیا
14 آبان 91 9:09
مامانش نگران ریخت و قیافش نباش کم کم مثل ما با پا زدن تو چاله آب و خاک بازی تو پارک و این جینگولک بازیهاش عادت می کنی. آخه اون پسره.
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
22 دی 91 3:01
آفرررررررررین بچه مرتب
چه ذوقی کنه این مامان تو با این خاله هایی داری


آره واقعا!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد