محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

محمد امین

ورودم به دنیای مجازی مبارک1

1391/7/30 10:47
نویسنده : مامان خانوم
596 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که محمد امین عزیزم نزول اجلال فرمود به این دنیای زیبا، طبیعی بود که در مورد خیلی از رفتارهاش سئوال داشته باشم یا بخوام در مورد نحوه تربیت بهتر بچه، اطلاعاتی کسب کنم. این شد که دوست خوب و با تجربه ام مرجان ، منو با وبلاگ خودش و تعدادی دیگه آشنا کرد که خیلی به دردم خورد.

استفاده از تجربیات هم نسلان در کنار سایر منابع اطلاعاتی کمک زیادی میکنه به آدم در اتخاذ رویکرد مناسب برای تربیت بهتر و اصولیتر بچه. 

وبگردی های روزانه منو به فکر ایجاد یه وبلاگ برای گل پسرم انداخت اما دیدم حرف چندان به درد بخوری برای ارائه در قالب این رسانه ندارم به همین دلیل بی خیالش شدم.

ولی خب، همونطور که در جریانید، این وبلاگ در سالروز شکوهمند تولد من  رونمایی شد و توفیق اجباری نصیبم شد برای ورود به دنیای مجازی!

امیدوارم  دو کلمه حرف حساب داشته باشم برای گفتن! نا حسابی هاشم به بزرگی خودتون ببخشید!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرجان
19 مهر 91 10:26
شرمنده میکنی مادر!
عزیزم شما تمام وزن، حرف حسابی! باور کن ، من که باورت دارم.
استی نویسندگی اینجا رو رسما خودت به عهده گرفتی؟


سلام
خواهش میکنم!!!
بله، محمد امین گفت که سرش شلوغه و به من سپرده مدیریت اینجا رو!!!
یادم باشه یه پست بذارم راجع به مشغله های یک پسر بچه!
مامان مهرزاد جان
19 مهر 91 11:46
خیلی زیبا بود ممنون واقعا شیطنت ازش میباره نویسنده : مامان مهرزاد جان 28 شهريور 1391 ساعت : 9:57 ´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´ ´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´ ¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´¶ ´¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´ ´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´ ´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶ ´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´ ´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´ ´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶ ¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´ ¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´ ´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ وب مهرزاد جان رو آپ کردم یادگاری یادتون نره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد