محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

محمد امین

عکس خودم

1391/7/30 10:47
نویسنده : مامان خانوم
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز خاله ام با من صحبت کرد و گفت میخوام یواش یواش عکساتو بذارم تو وبلاگ تا

دوستات تورو ببینن منم قبول کردم و گفتم هر چند وقت یه بار یکی از عکسامو

بذار اینجا البته خاله جونم میکه هر ماه یه دونه عکس میذاریم تا اینجوری هرماه

یه عکس جدید از من اینجا باشه و هم اینکه یه ارشیوی برای من بمونه

منم از خاله جونم که از الان به فکرمه خیلی تشکر کردم 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تربچه
11 مهر 91 9:49
سلام خاله جونی
من هم یک وبلاگ برا دخترخواهرم دارم
می خوای علاوه بر وبلاگ خودم رو که زحمت کشیدی و لینک کردی، اون رو هم لینک کن که بشیم 2خاله ی مهربون!!!!

http://hodakhale.niniweblog.com/


سلام مامان تربچه جون
ممنونم که منو باتربچه جون دوست کردی
منم بهبه اون وبلاگ سر زدم اما باز نشد
البته دوباره سعی میکنم
مامان محمد فرزام
11 مهر 91 12:10
سلام گلم.
محمدفرزام هم شما رو لینک کرد.حالا باهم دوستید.راستی خاله پس عکست کو؟؟





سلام خاله جون
ممنونم که بمن سر زدین خیلی منو خوشحال کردین
اینم عکسای من خاله
به محمدفرزم جون بگین بازم بهم سر بزنه
بای بای
مهديا
23 مهر 91 9:12
سلام گل پسر.
مبارك وبلاگتون.
بسي مسرور شديم از زيارتتون.(مطمنا اگه مامانت پسر بوذ شبيه شما بود ).


ممنونم دوست قدیمی مامان!
فسقلی مامان وبابا
23 مهر 91 17:00
سلام دوست جونی من اسمم آتنا جونه بامن دوست می شی من لینکتون کردم با اجازه


سلام عزیزم
حتما با شما دوست میشم و بهتون سر میزنم!
فسقلی مامان وبابا
23 مهر 91 17:13
ببخشید هااااااااااااااااا اینم آدرسم


سر زدم به وبلاگ آتنا خانوم گل
انشاالله دخترتون همیشه سالم و شاد باشه و عاقبت به خیر بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد