محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

محمد امین

زمان رونمایی رسمی از وبلاگ

1391/7/10 17:01
نویسنده : مامان خانوم
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز خاله با من خیلی حرف زد که باید وبلاگو بصورت رسمی رونمایی کنیم

 

من اولش زیر بار نمیرفتم چون اگه از همین اولش هر چی خاله جونم بگه من گوش کنم فردا دیگه

 هرچی خواستن بذارن توی وبلاگ بدون مشورت با من میذارن بخاطر همین اولش گفتم الان زوده و

چون هم من خاله جونمو خیلی دوست دارم وهم اون منو خیلی دوست داره نخواستم دلشو

 بشکونم خلاصه با تواضع کامل قبول کردم که بزودی از وبلاگم رونمایی کنن تواضع رو داشتی

حالا در خصوص چگونگی برگزاری مراسم گذاشتم برای یه روز دیگه

برای امروز دیگه خسته شدم من میرم بخوابم

بچه های عزیز خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد