محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

محمد امین

جایزه مسابقه

1391/8/23 0:15
نویسنده : مامان خانوم
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام  سلام

بدون هیچ مقدمه و یه راست میرم سر اصل مطلب تشویق

مامانم و بعضی از مامانای دوستام ، هی ازم میپرسیدن که کی میخوام جایزه مسابقه رو بدم ، آخه هر کدومشون فکر میکردن توی مسابقه برنده شدنخندهخنده

اولش از شما میخوام به این عکسام دقت کنین

            

                  

حالا خداییش میبینین من توی همه عکسام مرتب میشینم و خنده روی لبامه چشمک

حالا دوباره همون عکس مسابقه رو ببینین

من اینجا دارم به این فکر میکنم که چرا وقتی همه جا خنده روی لبامه ، یه وقتایی که عمو امیر میخواد ازم عکس بگیره ، واسه چی یه شکلکایی از خودش در میاره ، و این بوده که من عکسم اینجوری شده ، ایکاش میشد قیافه عموجون رو اینجا بهتون نشون میدادمیول حتما تعجب شما از من بیشتر میشد. اینم به مامان جونم بگم که همه اونایی که توی مسابقه شرکت کردن برنده هستن و حواس مامانم هم باشه که توی روز تولد دوستام بهم یادآوری کنه تا بهشون هدیه بدم

ممنونم از همه دوستای خوبمقلب      

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علامه كوچولو
23 آبان 91 8:17
اووووووووووووووووووووووووووووووووووف تا مرداد سال بعد مطمئنين من هستم كه جايزمو بهم بدين؟هنو داغه بدين من تحمل ندارماااااااااااا
مامان خانوم
23 آبان 91 10:57
الهی مادر فدات بشه که انقدر قشنگی!!!! خب راست میگی دیگه، واقعا چرا باید عمو برات شکلک دربیاره، برای تو که خودت کلا خوشحالی؟!!! ضمنا مادر جون، به روی چشم کادوی دستات رو هم میدم البته از جیب عمو امیرت یا با استفاده از خلاقیت ایشون!!!
مامان نی نی آینده
24 آبان 91 16:50
سلام محمد امین جون ممنون این بهترین هدیه بود منظورم عکسای ناناست جیگر!!!!!!!!!!!!!!
"ان شاء الله" از دعای شما خوبان ماهم نی نی مون زودی بیاد پیش مون تا با هم کلی دوست بشین."الهی آمین"


سلام
شما هم قول بدین انشالله نی نی که دنیا اومد تند تند عکساشو بذارین تا ما هم ببینیم!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد