محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

محمد امین

با عرض پوزش از خدا!!!

1391/7/30 10:47
نویسنده : مامان خانوم
582 بازدید
اشتراک گذاری

با عرض معذرت از خدا!!!

صدای اذان ظهر می­آید من اما انگیزه ای برای نماز ندارم( با عرض پوزش از حضرت حق جل شأنه!)

کشان کشان خودم را به دستشویی میرسانم و وضو میگیرم اما حوصله ندارم!

سجاده را پهن میکنم باز هم حوصله ندارم!

بلند میشوم برای بستن قامت و طبق عادت دستم میرود که مهر را بردارم و حالاست که علت بی انگیزگی را میفهمم: پسرک نیست!!!

پسرک نیست تا مثل خیلی قبل­ترها بگذارمش توی کریر و بنشانمش جلوی خودم و او زل بزند به نماز خواندن من و آرام بخندد!

پسرک نیست تا مثل  کمی قبل­ترها سینه­خیز بیاید برای برداشتن مهر من!

پسرک نیست تا مثل قبل­ترها بدود و بایستد جلوی من و قدش برسد تا سر زانویم و منتظر باشد تا چشم در چشم شویم و هر هر بخندد!

پسرک نیست تا مثل یکسالگیش مهر را بردارد و دوان دوان برود سمت دیگر اتاق تا دور از چشم مادر مهر را بخورد!

پسرک نیست تا مثل دو هفته قبل که از برداشتن مهر نا امید شده بود بیاید و بنشیند در سجده گاهم  و با ذوق تمام به من بخندد که ....

پسرک نیست تا مثل همین 5شنبه قبل بیاید و موقع سجده بنشیند روی سر من و ذوق کند و بلند بلند بخندد!

نبودن همین هاست که باعث میشود تندی نماز بخوانم و به ساعت نگاه کنم تا وقت رفتن شود!!!

پی نوشت: نماز خواندن در منزل ما پشت درهای بسته ممنوع است!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

عمو امیر
23 مهر 91 9:12
سلام محمدامین جان

وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم عین خودت


سلام عمو
ممنونم عمو جون
مرجان
23 مهر 91 13:08
تقبل الله.
مامان محمدمهدی
23 مهر 91 15:20
پسرک کجاست اونوقت؟


سلام
پیش مامانم، مشغول رسیدگی به امورات زندگی و مذهبی ایشون!!!
مهدیا
24 مهر 91 9:03
محمد امین پیش مادر شوهره؟
تا کی سر کاری؟


نه،پیش مامانم و خاله هاشه،تا عصر سر کارم
ع.بانو
28 مهر 91 10:30
سلام
من تازه اومدم اینجا رو دیدم.
خیلی لذت بردم.
دست آقا امیر و بانو هم بی درد که حقیقتا سنگ تموم گذاشتن.
انشالله دسته گلتون همیشه سالم و صالح باشه.
التماس دعا.


بله
ما هم بسیار ممنون شدیم بابت این کار
از شما هم ممنونم بابت دعای خیرتون
مامان ریحانه جون
28 مهر 91 15:52
سلام ببخشید یکم دیر شد کامپیوترم خراب بود..... وبلاگ قشنگی داری موفق باشی
زینب و ابوالفضل
28 مهر 91 15:55
سلام چه وب خوشملی داری پسر بلا
سارا
30 مهر 91 10:22
ماشالا چه همه به روز کرده بودی. آره آدرس قبلی اشتباه بود. منم روی همون کلیک کردم فکر کردم هیچی به روز نکردی. ایشالا گل پسرت همیشه سالم باشه و تو با حضور اون روحیه بگیری. ممنون که لینک کردی. یا علی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد